Pokud to myslíte s vítězstvím v blátivém terénu 100 % vážně, je Vaše volba jasná: Vaší budoucností je Yamaha. Téměř 40 let se věnujeme vývoji a výrobě off-roadových závodních motocyklů schopných vítězit i ve světových pohárech.
Modely Yamaha YZ nabízejí bezkonkurenčně nejlepší kombinaci závodního motoru, rámu, špičkové technologie a legendární konstruktérské kvality.
Úspěch našich off-roadů ale není náhoda. Dlouhý seznam vítězství ve světových i národních šampionátech ve třídě Motokros a Enduro je pro společnost Yamaha výsledkem dlouholetého úsilí našich konstruktérů a závodních jezdců. Vůli vítězit je součásti DNA všech motocyklů značky Yamaha.
Lehký kompaktní vysokootáčkový dvoutaktní motor produkuje dostatek výkonu. Je vybaven Yamaha Power Valve System (YPVS) - pro lepší točivý moment. Yamaha (YPVS) systém přívěry ve výfuku zlepšuje tradiční dvoutakty tím, že jim dodává vyšší výkon v celém spektru otáček. Tato technologie pomáhá motocyklům Yamaha vyhrávat od roku 1977.
YZ250 nabízí zdokonalenou technologii hliníkového rámu, který v sobě spojuje odolnost s obratností, pro zajištění vzrušující jízdy. Díky své nízké hmotnosti je motocykl mimořádně obratný, díky hliníkové technologii je ale zároveň dostatečně pevný.
YZ250 přichází se speciálními lehkými ráfky kol, které pomáhají snížit neodpruženou hmotnost motocyklu, čímž zvyšují jeho ovladatelnost. Nová kola jsou dostatečně obratná, aby projela štěrkem a dostatečně odolná, aby zvládala tvrdá přistání - přesně jak každý závodník potřebuje.
Přední teleskopická vidlice a kyvná vidlice převzaté z typu YZ-F absorbují i ty největší rázy při Vaší jízdě - ať už zvolíte jakoukoli trať. Kompaktní brzdový systém udržuje neodpruženou hmotnost nízko - pro citlivé odpružení na všech typech terénu.
Společnost Yamaha si uvědomuje důležitost bezpečného a zároveň universálního sedla. Při závodění potřebujete správně vyvážené pohodlí a manévrovatelnost. Naše nové sedlo poskytuje spolehlivý grip při zachování pohyblivosti jezdce, což je pro tento rychlý a lehký off-roadový motocykl rozhodující.
S velkým výkonem přichází potřeba vysoké kontroly nad strojem a dobré brzdy dodávají jezdci jistotu, aby mohl motocykl naplno prověřit. Přední kotouč o průměru 250 mm a zadní kotouč o průměru 245 mm - brzdy, které by zastavili stroj dvojnásobných rozměrů.